fredag 9 december 2016

Sparkly ATCs - DT work for Crafty Life Challenges November challenge

Hej!

Translation in right sidebar.

Temat i november månads utmaning hos Crafty Life Challenges är 
"Christmas - Sparkle and Shine".
http://craftylifechallenges.blogspot.gr
Jag är sist ut i designteamet att blogga om denna utmaning, men det är fortfarande 
nästan en vecka kvar om ni vill vara med och tävla :) 


Mitt inspirationsalster för denna månads utmaning är dessa ATC-kort.

(ATC-kort är små konstverk, med måtten 2,5 x 3,5 inch / 6,4 x 8,9 cm, 
som inte får säljas utan endast bytas)

Jag har lekt med mycket struktur (minipärlor och mini artstones från Finnabair, tråd, tunt tyg osv)
Jag har även använt guldglitter, Inka-gold och kopparfärgad akrylfärg från Finnabair.
Papperselementen har jag ritat, klippt och klistrat :)








Hoppas ni blev inspirerade och att vi ses snart igen :)

Melina

2 kommentarer: